Θέατρο

Ταξινόμηση κατά:
  • Νεκρή Φύση σε Χαντάκι Παραβιντίνο Φαούστο / Paravidino Fausto

    10,00 

    Η ανατομία ενός κόσμου που παραπαίει δίχως έρμα. Ένα συναρπαστικό θρίλερ που προκαλεί ο φόνος μιας κοπέλας. Έξι πρόσωπα μιλούν, ερευνούν, καταθέτουν τη μαρτυρία τους. Όλοι εμπλέκονται στα γρανάζια που τους συντρίβουν. Μέσα από το μικρό οπτικό πεδίο του καθενός ανασυντίθεται, σαν από μόνη της, η ζοφερή ιστορία.

  • Είμαι Άσχημη Ένα αντι-αισθητικό μιούζικαλ Μπελμπέλ Σέρτζι / Belbel SergiΣάντσες Ζόρντι / Sánchez Jordi

    12,00 

    Η σύγχρονη ισπανική μαύρη μουσική κωμωδία Είμαι Άσχημη είναι ένα «αντιαισθητικό μιούζικαλ», στο οποίο η κύρια ηρωίδα έρχεται αντιμέτωπη με την αποστροφή που προκαλεί στον περίγυρό της η ασχήμια της. Μέσα από σπαρταριστούς διαλόγους, οι συγγραφείς φωτίζουν, με άλλοτε σκωπτική, άλλοτε τρυφερή και άλλοτε σκληρή διάθεση, τον ψυχισμό της ηρωίδας.

  • Ο Σοβαρότατος Κύριος Ερνέστος Ουάιλντ Όσκαρ / Wilde Oscar

    11,00 

    Το τελευταίο θεατρικό έργο του Όσκαρ Ουάιλντ είναι ίσως το γνωστότερο και το πιο πνευματώδες. Το «τετριμμένο» θέμα των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα ερωτευμένα ζεύγη, μέχρι να καταλήξουν στην ευτυχία, προσεγγίζεται με ευφυή ειρωνεία και παραδοξολογίες, φαρσικά επεισόδια που εκδύουν τους χαρακτήρες από τα κοινωνικά τους προσωπεία και ξεσκεπάζουν τους κώδικες κάθε κίβδηλα αριστοκρατικής ευπρέπειας.

  • Εθνικότητά μου, το Χρώμα του Ανέμου Βίζνιεκ Ματέι / Vişniec Matei

    10,00 

    Στα έντεκα μονόπρακτα του βιβλίου αυτού εντοπίζονται οι βασικές επιρροές του Ματέι Βίζνιεκ. Ο υπερρεαλισμός, ο ντανταϊσμός, το θέατρο του παραλόγου και του γκροτέσκου, η ονειρική ποίηση, η λογοτεχνία του φανταστικού, ο μαγικός ρεαλισμός του λατινοαμερικάνικου μυθιστορήματος.

  • Ένας Ιδανικός Σύζυγος Ουάιλντ Όσκαρ / Wilde Oscar

    11,00 

    Το έργο διαδραματίζεται στο Λονδίνο στη διάρκεια είκοσι τεσσάρων ωρών. Περιστρέφεται γύρω από διεφθαρμένους πολιτικούς, κυνικούς εκβιασμούς, θύτες και θύματα σε ρόλους που εναλλάσσονται, ψέματα και ανέντιμες συμπεριφορές, στηλιτεύοντας, έτσι, την υποκρισία της μεγαλοαστικής τάξης.

  • Η Λέξη Πρόοδος στο Στόμα της Μητέρας μου Ηχούσε πολύ Φάλτσα Βίζνιεκ Ματέι / Vişniec Matei

    10,00 

    Στο βαθιά επηρεασμένο από το θέατρο του παραλόγου έργο αυτό, τα μέλη μιας οικογένειας προσφύγων κάπου στα Βαλκάνια, επιστρέφουν στην πατρίδα τους, η οποία χωρίς να κατονομάζεται θυμίζει την πρώην Γιουγκοσλαβία, με σκοπό να ξαναρχίσουν τη ζωή τους και να συμφιλιωθούν με το παρελθόν. Καθώς ασχολούνται εμμονικά με την αναζήτηση των οστών του νεκρού τους γιου, μέσα σε ένα πλήθος ανθρώπινων σκελετών που περιβάλλουν την πόλη, παρακολουθούμε εικόνες όπου οι ζωντανοί μπλέκονται με τους νεκρούς και την ανάμνηση αυτών, σε ένα  υπερρεαλιστικό και ταυτόχρονα δυστοπικό μεταπολεμικό περιβάλλον.

  • Βρικόλακες Ίψεν Ερρίκος / Ibsen Henrik

    11,00 

    Μέσα από την περιγραφή της δραματικής ιστορίας της οικογένειας Άλβινγκ, ο Ίψεν θέτει καίρια και διαχρονικά ζητήματα σχετικά με την ανθρώπινη φύση και τις κοινωνικές συμβάσεις. Στηλιτεύει την κοινωνική υποκρισία, διεισδύει στη σκοτεινή πλευρά της ανθρώπινης ψυχής και, με αναφορά σε θέματα ταμπού για την εποχή του, όπως οι αιμομικτικές σχέσεις, οι ψυχικές ασθένειες και τα αφροδίσια νοσήματα, δημιουργεί ένα κλασικό θεατρικό έργο.

  • Η Αγνή του Θεού Πιελμέιερ Τζον / Pielmeier John

    10,00 

    Μια νεαρή μοναχή γεννάει μέσα στο μοναστήρι, και επιμένει πως η εγκυμοσύνη της ήταν αποτέλεσμα αμώμου συλλήψεως. Η έρευνα που ακολουθεί για το συμβάν καταλήγει σε συγκρούσεις ανάμεσα στην ηγουμένη και την ψυχίατρο που έχει κληθεί στη μονή. Το θεατρικό έργο του Αμερικανού συγγραφέα Τζον Πιελμέιερ Η Αγνή του Θεού έκανε πρεμιέρα το 1982. Το 1985 έγινε κινηματογραφική μεταφορά του έργου, το σενάριο της οποίας έγραψε ο ίδιος ο Πιελμέιερ.

  • Η Βεντάλια της Λαίδης Ουίντερμηρ Ένα έργο για μια ενάρετη γυναίκα Ουάιλντ Όσκαρ / Wilde Oscar

    11,00 

    Η ιστορία αφορά σε μια ηθική γυναίκα, η οποία, όταν υποψιάζεται πως ο άντρας της είναι άπιστος, αποφασίζει να τον εγκαταλείψει. Ωστόσο, μέσα από μια σειρά ανατρεπτικών συμβάντων, αποκαλύπτεται πως τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως φαίνονται αρχικά. Το έργο συνιστά ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της δραματουργικής τεχνικής του Όσκαρ Ουάιλντ, δηλαδή την αντιπαράθεση του κωμικού με το σοβαρό, ενώ σατιρίζει εύστοχα τα ήθη της βικτωριανής κοινωνίας.

  • Τρεις Αδελφές Δράμα σε τέσσερις πράξεις Τσέχωφ Άντον / Chekhov Anton

    12,00 

    Οι τρεις κόρες ενός στρατιωτικού μένουν, μετά το θάνατό του, στον τόπο της τελευταίας του μετάθεσης, σε μια απομακρυσμένη και μουντή επαρχιακή πόλη της Ρωσίας. Η νωθρή ζωή στη μονότονη αυτή επαρχία τις καταθλίβει και τις φθείρει ψυχικά. Όνειρό τους, η επιστροφή στη Μόσχα, την πόλη των παιδικών τους χρόνων, μια εξιδανικευμένη από τις αναμνήσεις πατρίδα, που συμβολίζει την απόδραση από το θλιβερό επαρχιακό μικρόκοσμο.

  • Μεταφράσεις Φρίελ Μπράιαν / Friel Brian

    12,00 

    Το 1883, σε μια επαρχία της Ιρλανδίας, καταφτάνουν Βρετανοί αξιωματικοί για να χαρτογραφήσουν το τοπίο και ένας διερμηνέας, που αναλαμβάνει να μεταφράσει τα ιρλανδικά τοπωνύμια στην αγγλική γλώσσα. Μέσα από αυτήν τη φαινομενικά απλή ιστορία, ο Φρίελ κάνει ένα σχόλιο πάνω στη φύση και στην έννοια της γλώσσας. Επίσης, πραγματεύεται τα ζητήματα εξουσίας, και ειδικά την εξουσία που έχει (ή στερείται) κανείς να κατονομάζει τον ίδιο του τον εαυτό, να περιγράφει τη δική του ταυτότητα.