Ξένη Πεζογραφία

Ταξινόμηση κατά:
  • Η Παιδική Ηλικία του Νιβάζιο Ντολτσεμάρε Σαβίνιο Aλμπέρτο / Savinio Alberto

    11,00 

    Το βιβλίο αυτό είναι ένα αυτοβιογραφικό διήγημα, που περιγράφει τις παιδικές αναμνήσεις του Σαβίνιο από την Αθήνα της τελευταίας δεκαετίας του 19ου αιώνα και της πρώτης δεκαετίας του 20ού. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, αναδύεται η εικόνα μιας κοσμοπολίτικης περιφερειακής πρωτεύουσας, κάτω από το πρίσμα μιας προσωπικής παιδικής μυθολογίας, που ξεχειλίζει από σαρκαστική, ανάλαφρη φαντασία.

  • Ιστορίας Πρότυπον Κενώ Ραιημόν / Queneau Raymond

    11,00 

    Το 1942, ο Κενώ αρχίζει να στοχάζεται πάνω στην Ιστορία, όχι πια ως ένα συνονθύλευμα ημερομηνιών και γεγονότων, αλλά ως αναπότρεπτο μαθηματικό αποτέλεσμα. Αυτό το εκ πρώτης όψεως παράδοξον βρίσκει στη διαβολεμένη και σαρκαστική πένα του Κενώ τον ιδεώδη απολογητή. Σοφιστική ή όχι, μαρξιστική ή όχι, η κατά Κενώ ανάλυση της επιστήμης της Ιστορίας είναι ένας απολαυστικός επαγωγικός περίπατος στους δρόμους της μαθηματικής λογικής, της διαβρωτικής ειρωνείας και του λεπτού χιούμορ.

  • O Παριζιάνος Χωρικός Αραγκόν Λουί / Aragon Louis

    10,00 

    Ένα από τα σημαντικότερα κείμενα του υπερρεαλισμού, σε μη συμβατική μορφή γραφής, καθώς ο συγγραφέας συνειδητά απέφυγε τη βατή αφήγηση και την ανάπτυξη των χαρακτήρων, αποτελεί, σύμφωνα με τον ίδιο τον Αραγκόν, «μια μυθολογία του μοντέρνου». Το Παρίσι είναι το σκηνικό της αφηγηματικής πλοκής και το κείμενο εμπλουτίζεται με λεπτομέρειες, όπως, λόγου χάριν, αποκόμματα εφημερίδων, επιγραφές κτιρίων, μενού εστιατορίων, χάρτες.

  • Περί του Ύφους Αραγκόν Λουί / Aragon Louis

    10,00 

    Ένα βιβλίο βίαιο που δεν αφήνει όρθιο, ούτε σέβεται τίποτα: τέχνη, πολιτική, ηθική, δυτικό πολιτισμό. Μέσα από τις σελίδες του, όπως λέει και ο ίδιος ο συγγραφέας, «κάθε εικόνα δημιουργεί έναν κατακλυσμό» και είναι ίσως η στιγμή που ο Αραγκόν αρχίζει να περνάει από τον υπερρεαλισμό στο ρεαλισμό.

  • Τριστάνος Mαν Tόμας / Mann Thomas

    9,00 

    Η τελείωση του έρωτα στο θάνατο και η ιδέα της αιώνιας νύχτας που λύνει με μουσική τους δεσμούς και συντρίβει τα δεσμά του φωτός, απελευθερώνοντας τους ανθρώπους από την ψευδεπίγραφη χαρμοσύνη της ζωής και δωρίζοντάς τους στο επέκεινα την ποθούμενη και επιδιωκόμενη εσωτερική γαλήνη, είναι τα δύο κεντρικά σημεία γύρω από τα οποία περιστρέφεται αυτό το sui generis έργο του Τόμας Μαν.

  • Tα Στενά Νερά Γκρακ Zυλιέν / Gracq Julien

    8,00 

    Ο Ζυλιέν Γκρακ ανήκει στην καθαρά λογοτεχνική πλευρά του γαλλικού πνεύματος και καθόλου στη ρητορική. Μια μόνιμη και αόρατη συνάμα παρουσία, που κτίζει με την ποιότητα της γραφής του έναν κόσμο, όπου το όνειρο, η αλήθεια, τα γεγονότα, η ιστορία, η τέχνη, οι συγκινήσεις και η διαρκής διαύγεια, γίνονται ουσιαστικά και αλληλένδετα στοιχεία ζωής, παίρνοντας το καθένα τη δική του θέση.