Ξένη Πεζογραφία

Ταξινόμηση κατά:
  • Δεν Είναι Καιρός για Κόκκινα Τριαντάφυλλα Μαντρίδ Αντονιέτα / Madrid Antonieta

    10,00 

    Η Αντονιέτα Μαντρίδ ανήκει στη νέα γενιά των συγγραφέων της Βενεζουέλας. Το θέμα αυτού του βιβλίου είναι μια φλογερή αγάπη, ιστορία που δίνει στη συγγραφέα την αφορμή για να περιγράψει τη γεμάτη περιπέτειες ζωή των νέων της δεκαετίας του ’60, που, επηρεασμένοι από το κήρυγμα του Τσε Γκεβάρα, πήραν τα όπλα και βγήκαν στο βουνό. Στις σελίδες της Μαντρίδ αφθονούν ο ανταρτοπόλεμος, το σεξ, τα ναρκωτικά, ο ενθουσιασμός και η απογοήτευση.

  • Aρκάνα 17 Μπρετόν Αντρέ / Breton André

    8,00 

    Ο Αντρέ Μπρετόν έγραψε την Αρκάνα 17 κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού του στη χερσόνησο της Γασπεσίας, στο Κεμπέκ του Καναδά, τον Αύγουστο του 1944. Εμπνεόμενος από το φυσικό τοπίο και αναφερόμενος σε αρχέτυπα και πανάρχαιες παραδόσεις της ανθρωπότητας (Ίσιδα, Όσιρις, βασίλισσα του Σαβά, Μελουζέν, Αποκάλυψη) εξυμνεί τον αιώνιο έρωτα, αυτόν που δεν τελειώνει με την απώλεια του αγαπημένου. Το βιβλίο πήρε τον τίτλο του από την 17η κάρτα, τη Μεγάλη Αρκάνα της τράπουλας Ταρό, το αστέρι που συμβολίζει την ανανέωση με τη μορφή της γυμνής γυναίκας, που διοχετεύει τον γήινο κόσμο με ουράνιες δυνάμεις.

  • H Άμωμος Σύλληψις Μπρετόν Αντρέ / Breton AndréΕλυάρ Πωλ / Eluard Paul

    8,00 

    Η Άμωμος σύλληψις είναι ένα από τα σημαντικότερα, γραμμένα σε συνεργασία, έργα του υπερρεαλισμού. Το συνέγραψαν ο Αντρέ Μπρετόν και ο Πωλ Ελυάρ, παίρνοντας τον τίτλο του από ένα κεφάλαιο του μυθιστορήματος-κολλάζ La femme 100 têtes του Μαξ Ερνστ. Ιδιαίτερη γοητεία αποπνέει το τελευταίο κεφάλαιο του βιβλίου, στο οποίο οι δύο ποιητές προβαίνουν σε εξαιρετικές απόπειρες προσποίησης διαφόρων μορφών ψυχικών διαταραχών, με σκοπό να αναδείξουν όχι μόνο την προφανή ανυπαρξία ορίων ανάμεσα στο «φυσιολογικό» και στο «αφύσικο», αλλά και την ικανότητα του ανθρώπινου πνεύματος να υπερβαίνει με ποιητικά μέσα τους συμβατικούς φραγμούς της «φυσιoλογικής» σκέψης.

  • Οκτάεδρο Κορτάσαρ Χούλιο / Cortázar Julio

    10,00 

    Οκτώ διηγήματα ενός από τους σημαντικότερους σύγχρονους πεζογράφους, τα οποία, αν και τόσο διαφορετικά σε γλωσσικούς χειρισμούς και θεματογραφία, δένουν στο τέλος κολλημένα από κάποιον αόρατο μαγνήτη σε μια συμπαγή σύνθεση. Ξεκινώντας από απλά, χυδαία σχεδόν γεγονότα, ο Κορτάσαρ ανοίγει τις πύλες του φανταστικού για να συναντήσουμε τον τρόμο, την ψύχωση, τις γλυκύτητες και τα μαρτύρια της μνήμης, τις πιο παράλογες προσδοκίες.

  • Ιστορίες των Kρονόπιο και των Φάμα Κορτάσαρ Χούλιο / Cortázar Julio

    10,00 

    Στις Ιστορίες των Κρονόπιο και των Φάμα, που θεωρείται βιβλίο-καμπή στο έργο του Κορτάσαρ, ο συγγραφέας κάνει ένα διάλογο με τον αναγνώστη. Μέσα από δικούς του μονολόγους, με κύρια χαρακτηριστικά την καταγγελία της σύγχρονης πραγματικότητας, την περιφρόνηση για οποιαδήποτε καθημερινή συνήθεια, που παρέχει τη σιγουριά της αυτοκαταστροφής, καλεί τον σύγχρονο άνθρωπο να υποβάλλει τη σκέψη του σε καινούργιους ερεθισμούς, που θα τον βοηθήσουν να δημιουργήσει νέες σχέσεις με τα πράγματα και το περιβάλλον, για μια ουσιαστικότερη ζωή.

  • Ο Μωπασσάν και «ο Άλλος» Σαβίνιο Aλμπέρτο / Savinio Alberto

    11,00 

    Ο Αλμπέρτο Σαβίνιο, ψευδώνυμο του Αντρέα ντε Κίρικο, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1891 και πέθανε στη Ρώμη το 1952. Έγραψε πολλά μυθιστορήματα, διηγήματα, θεατρικά έργα, λιμπρέτα για λυρικά έργα, και συνεργάστηκε ως δημοσιογράφος και ως κριτικός μουσικής και θεάτρου με πολλά περιοδικά και εφημερίδες. Το τελείως προσωπικό του ύφος τον καθιέρωσε ως έναν από τους σημαντικότερους Ιταλούς συγγραφείς του 20ού αιώνα.

  • Ανθολογία Aργεντίνων Πεζογράφων

    16,00 

    Στο βιβλίο αυτό γίνεται μια προσπάθεια να περιληφθούν διηγήματα μέσα από τα οποία να περνάνε έθιμα, τοπία, χαρακτήρες, στοιχεία που δίνουν την κοινωνική εικόνα και την πολιτιστική στάθμη της Αργεντινής. Στο πρώτο μέρος του περιλαμβάνονται κείμενα κλασικών Αργεντίνων συγγραφέων, ενώ στο δεύτερο έχουν συγκεντρωθεί διηγήματα σύγχρονων πεζογράφων.